::::: MiXBoYs :::::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

::::: MiXBoYs :::::

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
madaa

على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة Empty
مُساهمةموضوع: على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة   على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة Emptyالسبت 26 يوليو - 23:25:52

--------------------------------------------------------------------------------

يا جماعة .. عاوزين نشجع المنتخب تانى الفترى اللى جاية ..
الحقيقة أنا من زمان كان رأيى نجيب حسن شحاته مدرب للمنتخب ...
الراجل ده فاهم ...و فى نفس الوقت اللعيبة بتحبه و تحترمه .. و سعره على قد فلوسنا ..و ان شاء الله ها يعمل نتايج احسن من الاجانب اللى نصبوا علينا ..
أنا شايف اه مش مستحيل اننا نوصل كاس العالم ... لو كسبنا كل ماتشاتنا اللى جايه ان شاء الله ها نوصل .. و مش صعب اانا نكسب ماتشاتنا كلها ... الفرق اللى قدامنا مستواها أقل من المستوى المعروف عنها ...و دى فرصتنا ...و ان شاء الله البداية هتبقى ماتش ليبيا فى مارس القادم .... بس المهم الاستاد يتملى جماهير زى زمان ايام الجوهرى ...

و لا ايه رأيكم ؟
madaa

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة   على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة Emptyالسبت 26 يوليو - 23:32:11

طيب انا احب اقول رايى فى الموضوع الجامد والمثير للقراءة دة احنا ممكن نعمل حاجة جديدة على اللعيبة وهى ان احنا نعملهم عاهات مستديمة وبدل ما هما محسوبين علينا لعيبة يقعدوا فى البيت يطبخوا احسن وزوجاتهم هما اللى يجربوا يلعبوا كرة يمكن يكونوا فيهم امل وشكرااااااااااااااااا
شاهى

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة   على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة Emptyالأحد 17 أغسطس - 1:39:40

رايك جميل يا مادا

على فكرة الكلام دة كدب بس اقروة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-