::::: MiXBoYs :::::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

::::: MiXBoYs :::::

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

[b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BECKHAM
مشرف
مشرف
BECKHAM

ذكر
العمل/الترفيه : مكانيكى موبيلات
المزاج : طفش منى
الاوسمه : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] 1L928200
المهنة : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Progra10

[b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Empty
مُساهمةموضوع: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالأحد 3 أغسطس - 19:22:57

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم فرض زكاة الفطر من رمضان صاعا من تمر أو صاعا من شعير على كل حر أو عبد ذكر أو أنثى من المسلمين
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
صمنا مع رسول الله صلى الله عليه وسلم رمضان فلم يقم بنا شيئا من الشهر حتى بقي سبع فقام بنا حتى ذهب ثلث الليل فلما كانت السادسة لم يقم بنا فلما كانت الخامسة قام بنا حتى ذهب شطر الليل فقلت يا رسول الله لو نفلتنا قيام هذه الليلة قال فقال إن الرجل إذا صلى مع الإمام حتى ينصرف حسب له قيام ليلة قال فلما كانت الرابعة لم يقم فلما كانت الثالثة جمع أهله ونساءه والناس فقام بنا حتى خشينا أن يفوتنا الفلاح قال قلت وما الفلاح قال السحور ثم لم يقم بقية الشهر
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه
لا تقدموا صوم رمضان بيوم ولا يومين إلا أن يكون صوم يصومه رجل فليصم ذلك الصوم
المصدر: صحيح أبي داود رقم الحديث: 2047 درجة الحديث: صحيح

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يتحفظ من شعبان ما لا يتحفظ من غيره ثم يصوم لرؤية رمضان فإن غم عليه عد ثلاثين يوما ثم صام
اختلف الناس في آخر يوم من رمضان فقدم أعرابيان فشهدا عند النبي صلى الله عليه وسلم بالله لأهلا الهلال أمس عشية فأمر رسول الله صلى الله عليه وسلم الناس أن يفطروا زاد خلف في حديثه وأن يغدوا إلى مصلاهم
المصدر: صحيح أبي داود رقم الحديث

دخل رمضان فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم إن هذا الشهر قد حضركم وفيه ليلة خير من ألف شهر من حرمها فقد حرم الخير كله ولا يحرم خيرها إلا محروم
المصدر: صحيح ابن ماجه رقم الحديث: 1333 درجة الحديث: حسن صحيح

من صام رمضان ثم أتبعه بست من شوال كان كصوم الدهر

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

ليست الأخوة شعار .. بل حقيقة نعيشها وطموح نسعى لتحقيقه ..
بالأخوة والمحبة تتحقق السعادة ويتحقق الثبات لمواصلة الطريق ..

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
http://www.mixboys.yoo7.com
بوسى
مشرف عام
مشرف عام

الاوسمه : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Ebda4e_4

[b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Empty
مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالإثنين 4 أغسطس - 1:50:43

على فكرة يا بيكهام انا برضوا بهزر معاك ولو انت بتقفش من الهزار يبقى بلاش وانا كنت قيله ده قبل كده بس انت شكلك زعلان من هزارى ولو مرديتش عليا خلال 24 ساعة انا اللى هسيب المنتدى بجد وشكرا ليك وانا كنت مفكراك صديق ممكن اهزر معاه عادى
Admin
مشرف عام
مشرف عام
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : بتكلم فى الموبيلات
المزاج : بطيخ اوبشن
الاوسمه : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] UBd41977
المهنة : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Haddad10

مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالإثنين 4 أغسطس - 12:09:01

الف شكرا على موضوعك يا زغليلووو ومتنساش الرد
https://mixboys.yoo7.com
بوسى
مشرف عام
مشرف عام

الاوسمه : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Ebda4e_4

مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالإثنين 4 أغسطس - 19:31:37

ايوه كده خليك فريش
Admin
مشرف عام
مشرف عام
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : بتكلم فى الموبيلات
المزاج : بطيخ اوبشن
الاوسمه : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] UBd41977
المهنة : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Haddad10

مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالإثنين 4 أغسطس - 21:37:55

cheers cheers cheers cheers
https://mixboys.yoo7.com
BECKHAM
مشرف
مشرف
BECKHAM

ذكر
العمل/الترفيه : مكانيكى موبيلات
المزاج : طفش منى
الاوسمه : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] 1L928200
المهنة : [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Progra10

مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالإثنين 4 أغسطس - 21:43:02

انتى تؤمرى يا بوسبس وبعدين انا قولتلك انك زى اختى عمرى ما هزعل منك
http://www.mixboys.yoo7.com
شاهى

مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالأربعاء 6 أغسطس - 0:24:38

الف شكرا على الاحاديث
حبيبة

مُساهمةموضوع: رد: [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]   [b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى     بوسى    واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة  [/b] Emptyالجمعة 8 أغسطس - 0:53:08

شكرا يا بيكهام

[b]احاديث وادعية الموضوع دة اخر موضوع لية فى المنتدى علشان الهزار بتاعى شكلة زعل ناس كتير منى علشان كدة انا مش هدخل تانى المنتدى علشان محدش يزعل بس بجد انا كنت بهزرومن ضمن الناس الى زعلو من هزارى بوسى واميرة الرومانسية معا انى معملتلهمش حاجة [/b]
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-